Pho Vip

Pho Vip!!!! Bo tu niebędziesz się nudził.....


#1 2009-03-19 19:36:42

Niunie xxx

Administrator

Zarejestrowany: 2009-03-19
Posty: 29
Punktów :   

Potwory SPIS

Olbrzymi szczur - Jak sama nazwa wskazuje jest to nad wyraz przerośnięty szczur. Szczurki żyją głównie w kanałach, jaskiniach, ciemnych lasach i nie powinny stanowić poważniejszego zagrożenia nawet dla niskolevelowca, ale trzeba przyznać, że w większych grupach bywają uciążliwe.

Kretoszczur - Nasz stary znajomy z "jedynki", w Gothic II populacja tych stworzeń jest jednak znacznie mniejsza - a szkoda, taki fajny grubasek (qui:). Żyją głównie w pobliżu jaskiń. Podobnie jak szczury nie są zbyt mocnymi przeciwnikami.

Ścierwojad - Jak wyżej, tyle tylko, że bardziej pospolity od krecika. Można je znaleźć praktycznie wszędzie (najczęściej na jakiejś polanie), żyją w grupach i nie stanowią poważniejszego zagrożenia dla sprawnego myśliwego.

Goblin - Ta, z tym kurduplem zapewne wielu z was miało już okazję się zapoznać. Gobliny nie są silne, aczkolwiek bardzo szybkie i ruchliwe (jednym słowem wqr...). Żyją w grupach, na terenie licznych jaskiń, czasami można spotkać je w lesie i nad wodą.

Czarny goblin - Jak wyżej tyle tylko, że silniejszy i bardziej upierdliwy. Zazwyczaj pełni role herszta w grupie zwykłych (zielonych) goblinów.

Szkielet goblina - Goblinek, który miał wątpliwą przyjemność opuścić ten świat i powrócić jako kostek. Żyją głęboko w lasach i (rzadko) w jaskiniach. Ogólnie rzecz biorąc - cieniasy.

Polna bestia - Taki wielki pająk, mający słabość do owieczek... i farmerów. Żyją w grupach, głównie w pobliżu farm. Nie stanowią poważniejszego zagrożenia dla sprawnego wojaka.

Pełzacz - Następny pajęczak, ten zamieszkuje głównie ciemne jaskinie (czyżby czekał na górników?. Nie jest zbyt silny i dość łatwo go pokonać, wystarczy tylko szybko machać mieczem.

Pełzacz wojownik - Bardziej opancerzona wersja Pełzacza, jest znacznie bardziej wytrzymały i zadaje większe obrażenia.

Wilk - Pospolity rezydent lasów i ich okolic. Niezbyt groźny, nawet początkujący wojownik może posłać do piachu małą watahę młodych wilków, ze starymi sprawa ma się nieco gorzej...

Krwiopijca - To taki, wielki komar mający oczywiście słabość do hemoglobiny. Krwiopijcy nie są mocnymi przeciwnikami i można ich spotkać praktycznie wszędzie.

Ognik - Najbardziej wqr... stworzenie w grze, czyli mały niebieski paskud latający za tobą gdzie tylko się ruszysz. Pozornie niegroźny, jednak tylko pozornie, tak naprawdę to straszliwa bestia - raz widziałem jak ognik wprasował w glebę Łowcę smoków;). Ognika najlepiej wykończyć strzelając z kuszy, bądź tłukąc go lagą;).

Topielec - Występują głównie nad wodą i jak na "topielce" całkiem nieźle pływają. Nie są zbyt wytrzymałe, ale potrafią zadawać duże obrażenia (wydając przy tym przeraźliwe dźwięki:).

Troll - Wielki śmierdziel, który nie lubi towarzystwa (zwłaszcza ludzi), jeśli zawsze marzyłeś o lataniu to ten koleś może cię tego nauczyć, wystarczy tylko, że podejdziesz mu pod łapę. Trolle wykazują niską tolerancję na siepanie solidnym mieczem dwuręcznym po łbie oraz "Błyskawice". Trolla można spotkać w okolicach gór (dwa są w pobliżu farmy Onara).
Porada by Ugicywapih
Trolla można łatwo pokonać, jeśli podejść do niego wystarczająco blisko (na zasięg "przytuliłem się do nogi" mniej więcej) i bić go pod pachą ciągle wokół niego krążąc po kole na tyle małym, żeby ni zdążył się obrócić na tyle, by zadać cios (nie jest to trudne po nabyciu odrobiny praktyki, bo trolle są powolne). W ten sposób każdy kto jest w stanie zranić trolla, jest w stanie zabić trolla, dzięki czemu te miśki są nieocenioną kopalnią wczesnych xp . Trolle występujące w grupie można (na pewno działa to na te przy farmie) rozdzielić podchodząc powoli i zaczynając zwiewać, kiedy tylko pierwszy się rzuci za postacią. Wtedy wystarczy go odciągnąć, wykończyć i iść po następnego.

Czarny troll - Tak jak wyżej wielki śmierdziel, tyle tylko, że ten egzemplarz najwyraźniej ostro pakował za młodu:). Bardzo groźny przeciwnik, jest jednak bardzo prosty sposób na pokonanie tego bydlęcia, a nawet dwa - wystarczy tak wymanewrować, żeby Troll zaklinował się pomiędzy skałami, lub też siepnąć na niego zaklęcie - "Strach", a następnie biec za nim i lać. Czarny Troll jest tylko jeden i miejsce jego pobytu jest zaznaczone na mapie.

Kamienny golem - Istota zbudowana w 100% z kamieni, podobnie jak troll może cię nauczyć latać. Kamiennego Golema najlepiej załatwić za pomocą Świętego Młota z klasztoru.

Ognisty golem - Coś jak powyżej, tyle tylko, że lubi sobie, a raczej tobie solidnie przygrzać... Można go pokonać używając magii wody. Tego gorącego twardziela można spotkać m.in. w drodze do Ognistego Smoka.

Lodowy golem - Trzeci z "braci" Golemów, dysponuje solidnym zaklęciem zamrażania (Bryła lodu) i może ci odmrozić małe co nie co:). W walce z nim dobrze jest dysponować paroma zaklęciami typu "Kula ognia". Lodowatych przyjaciół można spotkać głównie (o ile nie wyłącznie) w lodowej krainie.

Pomniejszy szkielet - Czytaj: szkielet cienias. Nie jest zbyt wytrzymały jednak potrafi wyprowadzić człowieka z równowagi swoim stylem walki. Kościeje zamieszkują przede wszystkim jaskinie i tereny cmentarne.

Szkielet - Tak jak wyżej, ale bardziej wytrzymały i jeszcze bardziej denerwujący.

Szkielet wojownik - Najbardziej, wytrzymały, niebezpieczny i zaprawiony w bojach ze wszystkich szkieletów (ludzkich). Można go Spotkać na Dworze Irdorath.

Szkielet cieniostwora - Cieniostwór, któremu najwyraźniej się w życiu nie powiodło dlatego postanowił zabawić się po śmierci:). Szkieletorka można spotkać w Górniczej Dolinie i na wyspie - Dworze Irdorath.

Ork orzywieniec - Nie dość, że ork to jeszcze na dodatek nieświeży . Solidny przeciwnik, nie można go lekceważyć. Zamieszkuje Dwór Irdorath.

Szkielet mag - Lewitujący szkielet ubrany w jakieś czarne obdarte łachy, posługuje się zaklęciem "Bryła Lodu" i "Armia ciemności", lepiej capnąć go zanim użyje któregokolwiek z nich.

Warg - Piesek orków, który z chęcią przyniesie cię w zębach swojemu panu, oczywiście jeżeli w ogóle coś z ciebie zostanie. Wargi są całkiem wytrzymałe i potrafią solidnie ugryźć. Kręcą się po Górniczej Dolinie, głównie jako towarzystwo Orków.

Jaszczur - Co tu dużo gadać, wielka spasiona jaszczurka, która chce cię zjeść. Sporo ich na wyspie ze skarbem Gildii Złodziei i w okolicach portu.

Ognisty jaszczur - Jaszczurka taka jak wyżej, ale znacznie groźniejsza i wytrzymalsza, lubi świeże, ciepłe posiłki dlatego usmaży cię jeszcze za życia. 

Cieniostwór - Wielkie bydle zamieszkujące ciemne lasy. Cieniostwory mimo swoich rozmiarów i tuszy są bardzo szybkie i zadają pokaźne obrażenia.

Zębacz - Ten kto powiedział, że dinozaury wyginęły najwyraźniej nie był w Górniczej Dolinie, one się tylko zminiaturyzowały! Zębacze są szybkie i mają ostre zębiska. Występują w grupach po ok. trzy osobniki.

Smoczy zębacz - Znacznie groźniejsza bestyjka niż "zwykły Zębolek", wystarczy chwila nieuwagi a przegryzie cię na pół.

Zombie - Najlepszy przyjaciel szkieletów. Zadaje spore obrażenia i jest wytrzymały, a przy tym bardzo powolny i niegramotny:). Można go łatwo zabić tłukąc mieczem to z prawa, to z lewa.

Poszukiwacz - Mag na usługach Beliara, nosi czarne szaty i ukrywa swoją twarz pod maską, jednym słowem nieprzyjemny typ. Poszukiwacze to byli członkowie Sekty (obozu na bagnach), którym demony wyprały mózgi do tego stopnia, że ich jedynym celem jest sfajczenie cię za pomocą "Ognistej strzały". Ponadto poszukiwacze potrafią opętać bohatera i tym samym uniemożliwić mu spokojny sen. Po powrocie z Górniczej doliny (3 rozdział) można ich spotkać praktycznie wszędzie.

Ork wojownik - Standardowy ork trzymający w łapach kawał żelastwa, którym lubi ludziom robić krzywdę:). Aż roi się od nich w Górniczej Dolinie, zwłaszcza dookoła zamku.

Ork elita - Solidny orkowy kafar, lepiej z nim nie zadzierać. Zazwyczaj sprawuje rolę Herszta grupy Orków Wojowników.

Ork szaman - Posługuje się zaklęciem "Kula ognia". W walce w zwarciu używa swojego niewinnie wyglądającego toporka.

Jaszczuroczłek - Wielki jaszczur poruszający się na dwóch łapach i dzierżący w łapkach "Jaszczurzy miecz". Jaszczuroczłeka pod względem siły i wytrzymałości można porównać do Orka Wojownika. Jaszczuroczłeków jest pełno w Górniczej Dolinie, zwłaszcza w pobliżu smoków.

Demon - Wielki latający brzydal. Demony to najukochańsze pupilki Xardas'a. Potrafią zdrowo przygrzać i są bardzo odporne na praktycznie każdą formę eksterminacji.

Książe demonów - Jak wyżej tylko jeszcze brzydszy i nie wiedzieć czemu "Książe"






Nie są to wszystkie potwory z Gothica. Niektóre pomijałem. I tylko te wymienione wyrzej obowiązują w grze.


Rozumiesz, musisz nieść własny krzyż, bo
Nie udźwignie pusty łeb grubej d*py wzwyż, yo...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.grabeyblade.pun.pl www.crazyloop-danbalan.pun.pl www.owf.pun.pl www.dkw.pun.pl www.swtor.pun.pl